Политика за връщане

Ако искате да се откажете от направената покупка и да получите обратно парите си, това е възможно като регистрирате заявка за връщане, съгласно условията, указани в настоящата Политика за връщане. Клиентите, които поискат връщане на продукт CLAXNET,  ще се съобразят с тези условия и ще ги приемат напълно.

Съгласно Директив 2011/83 / EU, за да се установи характера, характеристиките и режима на работа на стоките, потребителят трябва да има възможност да борави с тях и да ги оглежда така, както би било разрешено да се направи в магазина. Потребителят носи отговорност за всяко възможно намаляване на стойността на продуктите CLAXNET, ако след проверка на свойствата, тяхното съответствие и функционалност се докаже, че намаляването на стойността е пряко причинено от неправилно използване от потребителя.

Съгласно европейското законодателство за правата на потребителите при договори, сключени с професионалисти, продуктите, закупени от разстояние, могат да бъдат върнати от купувача, без да се посочва причина и без санкция, в рамките на 14 дни от получаването на продукта. Стойността на поръчката ще бъде върната на купувача в най-кратки срокове след получаване на върнатата стока. 14-дневният период за връщане започва от момента, в който купувачът вече физически притежава закупения продукт CLAXNET. Ако поръчката съдържа няколко продукти, 14-дневният период се изчислява от датата на доставка на последния продукт в поръчката.

Правото на връщане в рамките на 14 дни е адресирано до всички потребители, които са закупили продукти CLAXNET онлайн от партньорите, които ги предлагат, по-долу наричани «трети страни». За да се поиска връщане на продукт, ние се свързваме с третите страни, изпълнявайки стъпките, всяка от тях указана по-долу. Потребители могат да бъдат физически или юридически лица, притежатели на фактури или данъчни разписки (физически лица) или представители на юридическо лице, притежаващи данъчна разписка.

При какви условия може да бъде върната стока CLAXNET?

Claxseo Web Services SRL препоръчва върнатите продукти да са в същото състояние, в което са доставени. Конкретно:

  • върнатият пакет трябва да съдържа всички аксесоари, компоненти, ръководство за потребителя и гаранционен сертификат;
  • препоръчително е продуктът CLAXNET да бъде върнат опакован в оригиналната опаковка или в опаковка, която не позволява увреждането му по време на работа и транспорт.

Какви продукти CLAXNET не се приемат при връщане?

Съгласно европейското законодателство (изключения от право на отказ) следните лица се освобождават от правото на отказ по отношение на дистанционните договори и договори извън търговски обекти:

  • запечатани продукти, които не могат да бъдат върнати от съображения за опазване на здравето или хигиенични съображения и които са били разопаковани от потребителя (например: слушалки за уши / в ушите, резерви за четки за зъби и др.), независимо дали продуктите са били използвани след разпечатване или не;
  • продукти, които показват физически промени, удари, парчета, драскотини, механични или електрически удари (нерегистрирани като дефекти през първите 48 часа след получаването на продукта), следи от прекомерна употреба, неоторизирана намеса и др.

Колко време се възстановява сумата за връщане?

След като потребителят се откаже от договора, всяка получена от него сума, включително разходите за доставка, ще бъде върната без оправдано забавяне и не по-късно от 14 дни от датата, на която Claxseo Web Services SRL е информиран за решението за отказ. Изключение правят допълнителните разходи, определени от факта, че е избран друг метод за доставка, различен от най-евтиния стандартен вид доставка, предлаган от Claxseo Web Services SRL.

Денят, в който потребителят упражнява правото на отказ от договора, няма да бъде взет предвид при изчисляване на срока за възстановяване на сумата. Също така, ако последният ден от срока е неработен, Claxseo Web Services SRL си запазва правото да удължи съответно периода на връщане.

Възстановяването на сумата се извършва по същия начин на плащане, който се използва за първоначалната транзакция, освен ако клиентът не изрази изричното съгласие за друг метод на възстановяване. Независимо от избрания метод за възстановяване, Claxseo Web Services SRL не начислява такси за плащане.

Как се обработват личните данни в случай на връщане?

Ако искането на потребителя отговаря на условията, посочени в настоящата Политика за връщане, Claxseo Web Services SRL ще предприеме необходимите стъпки за изготвяне на съответните документи, в съответствие с действащите законови разпоредби:

  • разписка;
  • компенсационно обезщетение;
  • разпореждане с плащанията;
  • фактура за връщане.

За да подготви гореспоменатите документи, Claxseo Web Services SRL ще използва, в зависимост от случая, следните лични данни на потребителя, като спазва действащите законови норми:

  • име и фамилия;
  • местоживеене;
  • адрес за доставка;
  • адрес на плащане;
  • сериен номер на документа CI;
  • номер на банковата сметка.

Ако потребителят не желае да предостави тези данни или изрази несъгласието си с Claxseo Web Services SRL срещу използването и обработката на тези данни, връщането на продукта няма да бъде възможно, дори ако то попада в условията, представени в Политиката за връщане, защото Claxseo Web Services SRL няма да може да се съобрази с данъчното законодателство.

За всякакви разяснения относно връщането на електронни продукти CLAXNET, клиентите са помолени да се свържат с Claxseo Web Services SRL, като използват данните, указани на www.claxnet.bg в раздела „Контакти“. Представителите на Claxseo Web Services SRL ще предложат подкрепа при избора на метод за връщане и необходимите подробности относно адреса за доставка на продуктите, опаковката и контактите на куриерската компания.