Често задавани въпроси
За да закупите продукт, влезте в нашия онлайн магазин. Придвижете се до презентационната страница на желания продукт. Там ще намерите бутона "ДОБАВИ В КОШНИЦАТА" и когато го натиснете, съответният продукт ще бъде добавен в количката за пазаруване. Платформата ще ви насочи към страницата на количката за пазаруване. Можете да актуализирате желаното количество на вече избрания продукт, да продължите да пазарувате или да завършите поръчката. За да изпратите поръчката, използвайте бутона "ЗАВЪРШВАНЕ НА ПОРЪЧКА" и след това посочете датите на доставка и фактуриране. Изберете един от желаните начини на плащане (наложен платеж, банков превод или кредитна карта) и натиснете бутона "ИЗПРАТИ ПОРЪЧКА".
В раздела "Моят акаунт" ще намерите раздела "Поръчки", където ще намерите направената от вас поръчка. Там имате възможност да отмените съответната поръчка.
Ако не успеете да отмените поръчката, ви препоръчваме да се свържете с нас и ние ще я отменим. Не забравяйте да посочите номера на поръчката във формуляра за контакт.
Акаунтът се регистрира, когато направите първата поръчка. Данните за удостоверяване се изпращат автоматично по имейл на адреса, посочен в поръчката.
За да върнете продукт, ви препоръчваме да се запознаете с правилата за връщане.
За да се възползвате от гаранцията, ви препоръчваме да се запознаете с гаранционната политика.
Всички поръчки се изпращат чрез куриерската компания DPD.
Не, поръчките могат да се осъществят само чрез платформа за електронна търговия.
Можете да се свържете с нас по повод всякакви неясноти, като използвате тази форма за контакт. Отговаряме на всички имейли в рамките на максимум един работен ден. Ако не получите имейл с отговор, препоръчваме ви да проверите и папката SPAM или да се свържете с нас директно по имейл на адрес: office@claxnet.bg